.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح تحول اقتصادي و پرداخت 350 هزار ریالی

مدير كل دفتر امور اجتماعي استان مازندران از پرداخت 19 تا 35 هزار تومان يارانه با اجراي طرح تحول اقتصادي به‌صورت ماهانه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عليرضا جمشيدي امروز در جلسه شوراي اداري اين شهرستان اظهار داشت: در طرح تحول اقتصادي 60 درصد يارانه‌ها به ‌صورت مستقيم به مردم، 25 درصد صرف امور عمومي مردم و 15 درصد نيز در امور توليدي كشور صرف مي‌شود.
وي گفت: با نفت 35 دلاري نيز به‌طور متوسط 26 هزار تومان يارانه به هر ايراني تعلق مي‌گيرد.
مدير كل دفتر امور اجتماعي استان مازندران با اشاره به اينكه بين تورم و جهش قيمت تفاوت وجود دارد، تصريح كرد: جهش قيمت افزايش كاذب بهاي كالا است و با تورم تفاوت اساسي دارد.
جمشيدي امنيت و استقلال را بالاترين نعمت انقلاب برشمرد و خاطرنشان كرد: دولت نهم كه از سوي مقام معظم رهبري دولت جرأت و اقدام معرفي شده، بايد حمايت شود.
وي در بخش ديگري از سخنانش كشتار در غزه را ناشي از فقدان حاكميت ظلم‌ستيزي و عدالت‌خواهي جهاني دانست و اضافه كرد: دفاع از مردم غزه الگو گرفته از عاشورا است.
مدير كل دفتر امور اجتماعي استان مازندران تدبير رهبري، تفكر حسيني و فرهنگ بسيجي را سه ويژگي انقلاب اسلامي ذكر كرد و افزود: ايران با اين سه مشخصه خود را به اوج مي‌رساند و دشمنان را خوار و ذليل مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.